Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Права покупця в разі придбання товару належної якості. Покупець має право на обмін/повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі. Обмін/повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з проданим товаром. Ми не зможемо зробити Обмін/повернення товару, якщо: 1. товар відноситься до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну; 2. товар не є новим, тобто був у використанні; 3. з моменту придбання товару минуло більше 14 днів; 4. при перевірці якості товару виявлено ознаки стороннього втручання (розкриття і т.д.) Якщо куплений товар був належної якості, але не підійшов покупцеві, то всі пересилання оплачує покупець. Права покупця у разі придбання товару неналежної якості. Обмін/повернення товару неналежної якості здійснюється за рахунок продавця. У разі виявлення протягом усього встановленого гарантійного строку недоліків товару, покупець має право на безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк. Гарантія здійснюється через сервісні центри виробника/імпортера продукції. Здійснюючи гарантійне обслуговування, сервісний центр, зокрема, перевіряє товар на ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушення інших умов гарантійного обслуговування. У разі виявлення стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушення інших умов гарантійного обслуговування гарантія не надається. Дотримуйтесь, будь ласка, умов гарантійного обслуговування і починайте користуватися товаром тільки після ознайомлення з інструкцією. Обмін і повернення товару здійснюється 1. через Нову пошту - Апанасович Людмила Валентинівна, 0675470535 м. Київ, від. НП 88 2. за фізичною адресою - м. Київ, вул. Якуба Коласа 23, Людмила 0675470535 Повернення коштів здійснюється після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти. Повернення коштів здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.